ОСНОВНІ НАПРЯМИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ РЕАЛІЗОВАНИХ ТОВАРІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2007-1(39)-265-270Анотація
Виділені та обґрунтовані основні напрями зниження собівартості реалізованих товарів в підприємствах торгівлі.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-05-04
Як цитувати
Гордополов, В. Ю. (2017). ОСНОВНІ НАПРЯМИ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ РЕАЛІЗОВАНИХ ТОВАРІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(39), 265–270. https://doi.org/10.26642/jen-2007-1(39)-265-270
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 В. Ю. Гордополов

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.