ПРОБЛЕМИ МОДЕЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2007-2(40)-199-203Анотація
В статті проведено аналіз моделей прийняття стратегічних маркетингових рішень та зроблені висновки щодо можливості їх застосування на малих та середніх підприємствах України.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-04-03
Як цитувати
Припотень, С. В. (2017). ПРОБЛЕМИ МОДЕЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(40), 199–203. https://doi.org/10.26642/jen-2007-2(40)-199-203
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Світлана Вікторівна Припотень
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.