ПРОБЛЕМИ МОДЕЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Світлана Вікторівна Припотень РВПС України НАН України, викладач ЄУ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2007-2(40)-199-203

Анотація

В статті проведено аналіз моделей прийняття стратегічних маркетингових рішень та зроблені висновки щодо можливості їх застосування на малих та середніх підприємствах України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-03

Як цитувати

Припотень, С. В. (2017). ПРОБЛЕМИ МОДЕЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(40), 199–203. https://doi.org/10.26642/jen-2007-2(40)-199-203