Методи обгрунтування поведінки організацій на ринку

Автор(и)

  • Надія Борисівна Стоволос Сумський національний аграрний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2007-4(42)-262-269

Анотація

Досліджено поведінку організацій-споживачів на ринку, як елемент впливу на конкурентоздатність товару. Акцентується увага на моделюванні поведінки, як на ключовій проблемі теоретиків і практиків, а також на пріоритеті особистих мотивів в процесі ухвалення рішень.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-27

Як цитувати

Стоволос, Н. Б. (2017). Методи обгрунтування поведінки організацій на ринку. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(42), 262–269. https://doi.org/10.26642/jen-2007-4(42)-262-269