Методи обгрунтування поведінки організацій на ринку
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2007-4(42)-262-269Анотація
Досліджено поведінку організацій-споживачів на ринку, як елемент впливу на конкурентоздатність товару. Акцентується увага на моделюванні поведінки, як на ключовій проблемі теоретиків і практиків, а також на пріоритеті особистих мотивів в процесі ухвалення рішень.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-03-27
Як цитувати
Стоволос, Н. Б. (2017). Методи обгрунтування поведінки організацій на ринку. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(42), 262–269. https://doi.org/10.26642/jen-2007-4(42)-262-269
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Надія Борисівна Стоволос
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.