Менеджмент персоналу сфери послуг: теоретичні аспекти та світова практика
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2007-4(42)-232-238Анотація
Розкрито специфіку та особливості послуг як товару. Відповідно обґрунтовано вимоги до персоналу індустрії послуг та охарактеризовано особливості зайнятості в даній сфері. Розкрито вплив внутрішніх особливостей організації та технології надання послуг на формування кадрової політики підприємств сфери послуг. Розглянуто базові елементи системи управління персоналом та виділено ключові функції кадрових служб підприємств сфери послуг.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-03-27
Як цитувати
Обіход, С. В. (2017). Менеджмент персоналу сфери послуг: теоретичні аспекти та світова практика. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(42), 232–238. https://doi.org/10.26642/jen-2007-4(42)-232-238
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Світлана Вікторівна Обіход
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.