КРЕАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ: СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРНІ РИСИ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2007-3(41)-255-259Анотація
Визначено характерні риси та функції креативного управління, а також наведено типологізацію креативного продукту як безпосереднього результату креативного управління.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-03-28
Як цитувати
Шапошников, К. С. (2017). КРЕАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ: СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРНІ РИСИ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(41), 255–259. https://doi.org/10.26642/jen-2007-3(41)-255-259
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Костянтин Сергійович Шапошников
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.