Контроль формирования себестоимости туристического продукта
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2007-4(42)-16-22Анотація
Рассмотрены особенности контроля формирования себестоимости услуг туристического продукта, так как в настоящее время у предприятий занимающихся туризмом наблюдается недостаточная информированность по вопросам, касающимся финансово-хозяйственной деятельности предприятий.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-03-24
Як цитувати
Богданова, Ж. А. (2017). Контроль формирования себестоимости туристического продукта. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(42), 16–22. https://doi.org/10.26642/jen-2007-4(42)-16-22
Номер
Розділ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Жаннета Анатольевна Богданова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.