Вплив мікроекономічної інформації на формування ринкових цін акцій

Автор(и)

  • M. Dudek Uniwersytet Zielonogórski, Poland
  • P. Mazurkiewicz Telefonia Dialog Spółka Akcyjna, Poland

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2008-4(46)-161-167

Анотація

Інформація розглядається як один із чинників, що впливає на зростання ринкових цін на акції. Звертається увага на кількісний та кумулятивний характер інформації та якісний поділ її на приватну і публічну. Проаналізовано формуванння ринкових цін активів під впливом мікроекономічних показників, що стосуються стану сукупності підприємств.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-09

Як цитувати

Dudek, M., & Mazurkiewicz, P. (2017). Вплив мікроекономічної інформації на формування ринкових цін акцій. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(46), 161–167. https://doi.org/10.26642/jen-2008-4(46)-161-167

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ