ВИКОРИСТАННЯ ПОРТФЕЛЬНОГО АНАЛІЗУ ПРИ УПРАВЛІННІ АСОРТИМЕНТОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХЛІБОПЕКАРНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2009-3(49)-224-226Анотація
Розглянуто питання управління товарною політикою підприємства з використанням математичних методів. Запропонована інтегрована оцінка ефективності функціонування товарного портфелю упоєднанні із визначенням стану та тенденцій розвитку галузі, рівня споживання продукції, конкурентної позиції, привабливості ринку, можливостей та загроз, щоб оперативно розробляти і приймати
стратегічні і тактичні рішення при формуванні асортименту.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-02-21
Як цитувати
Полінчик-Ярова, Т. В. (2017). ВИКОРИСТАННЯ ПОРТФЕЛЬНОГО АНАЛІЗУ ПРИ УПРАВЛІННІ АСОРТИМЕНТОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХЛІБОПЕКАРНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(49), 224–226. https://doi.org/10.26642/jen-2009-3(49)-224-226
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Т. В. Полінчик-Ярова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.