ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЯХ І НА ПІДПРИЄМСТВАХ СИСТЕМИ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2009-3(49)-130-132Анотація
Розглянуто основні напрями інформаційного забезпечення торговельного обслуговування в організаціях і на підприємствах системи споживчої кооперації.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-02-21
Як цитувати
Панченко, В. А. (2017). ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЯХ І НА ПІДПРИЄМСТВАХ СИСТЕМИ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(49), 130–132. https://doi.org/10.26642/jen-2009-3(49)-130-132
Номер
Розділ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Володимир Анатолійович Панченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.