УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2009-4(50)-209-212Анотація
Узагальнено дослідження науковців, які в своїх працях аналізували проблеми дефініції “управління конкурентоспроможністю продукції”, наведено основні підходи її тлумачення та відображено власне визначення щодо окресленої проблеми. Розкрито модель управлінняконкурентоспроможністю продукції, основні її складові та структурні елементи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-01-18
Як цитувати
Карпюк, В. П. (2017). УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(50), 209–212. https://doi.org/10.26642/jen-2009-4(50)-209-212
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Валентин Петрович Карпюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.