PRICING INTELLIGENCE ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2016-4(78)-136-142Ключові слова:
електронна комерція, Інтернет-торгівля, комерційна діяльність, інтернет- магазин, pricing intelligence.Анотація
Визначено поняття електронної комерції, проаналізовано стан та динаміку розвитку електронної комерції в Україні. У роботі наведено статистичні дані щодо стану Інтернет- торгівлі в Україні, тенденції подальшого розвитку. Оскільки обсяг товарів та послуг, що продаються в Інтернеті, швидкими темпами росте, Інтернет-магазини знаходяться під тиском жорстокої конкуренції, це зумовлює їх ризик під час обрання цінової стратегії. Інтернет-ринок потребує автоматизованого контролю цін, що допоможе магазинам обирати
правильну стратегію збуту, а покупцям значно економити свої кошти. Цим і обґрунтована актуальність впровадження в практику Інтернет-бізнесу технології Pricing Intelligence. Дану технологію використовують передові торгові площадки Європи та Америки. Українським
аналогом є сайт Hotline, але його функціонал значно обмежений, орієнтований виключно на покупців, а магазини, що потрапили до статистики – партнери сайту, тому інформація не є повністю об’єктивною і не передає дійсний стан речей на Інтернет-ринку України. Тому доцільним є запозичення зарубіжної практики, її подальше вдосконалення та використання на користь Інтернет-магазинам та покупцям.
Посилання
Aduda, G.T. (2007), “Budget monitoring and Price Intelligence Unit (due process): A mechanism for combating corruption in infrastructure delivery in Nigeria”, available at: http://r4d.dfid.gov.uk/PDF/Outputs/Regcomp/WEDC-Nigeria casestudy.pdf
Skorupa, J. (2014), “Pricing Intelligence Goes to War”, available at: http://risnews.edgl.com/retailresearch/ Pricing-Intelligence-Goes-to-War90346.
Buj, T.G. and Gavryliv, I.Ja. (2015), “Rozvytok elektronnoi' komercii' jak instrument pidvyshhennja konkurentospromozhnosti ukrai'ns'kyh kompanij”, Naukovi zapysky NaUKMA. Ekonomichni nauky, Vol. 172, pp. 8–14, available at: www.ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/6785/Bui_Roz ytok_elektronnoi_komertsii%20.pdf
Jevtushenko, D.D. (2014), “Elektronnyj biznes, elektronna komercija, Internet-torgivlja: sutnist' ta vzajemozv’jazok ponjat'”, BIZNESINFORM, Vol. 8, pp. 184–188, available at: www.businessinform. net/pdf/2014/8_0/184_188.pdf
Patramans'ka, L.Ju. (2015), “Elektronna komercija: perevagy ta nedoliky”, Efektyvna ekonomika, Vol. 11, available at: www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2015/32.pdf (accessed 19 October 2016).
Tjagunova, N.M. and Gudzenko, M.Ju. (2013), “Internet torgivlja: sutnist' ta osoblyvosti”, Visnyk Poltavs'koi' derzhavnoi' agrarnoi' akademii', Vol. 3, pp. 160–162, available at: www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/visnyk/2013/03/160.pdf
Filippova, L.L. (2013), “Elektronna komercija: za i proty”, Visnyk NTU “HPI”, Vol. 44 (1017), pp. 58– 65, available at: www.kpi.kharkov.ua/archive/
“Showrooming Uncovers a New World of Retail Opportunities”, available at: www.aprimo.com/tdresources/102301%20aprimo%20showrooming%20uncovers%20a%20new%20wo rld%20of%20retail%20opportunities%20wp.pdf
“TOP 10 ECommerce solutions”, available at: http://top10-ecommerce-solutions.com/
“The Allocative Effectiveness of Market Protocols Under Intelligent Trading”, available at: http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F3-540-37249-0_
Myklyuchenko, A. (2013), “Vse o marketinge dlya internet magazina”, available at: http://secl.com.ua/article_vse_pro_marketing_internet_magazina_1.ht l
UBR (2015), “Elektronnaya kommertsiya Ukrainy: tendentsii i trendy”, available at: http://ubr.ua/business-practice/own-business/elektronnaia-kommerciia-ukrainy-tendencii-i-trendy- 355492
Prom.ua (2016), “Vseukrainskiy torgovyy tsentr v internete”, available at: http://prom.ua/
Wikipedia (2016), “Vikipedia – vil'na encyklopedija”, available at: https://uk.wikipedia.org/wiki
Сompetera (2016), Сompetera official website, available at: http://competera.ru/
Hotline (2016), Hotline official website, available at: http://hotline.ua/
UpstreamCommerce (2016), “UpstreamCommerce: Retail Pricing Optimization & Intelligence”, available at: http://upstreamcommerce.com/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Ігор Володимирович Бурачек
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.