АУДИТ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ МЕДІА РИНКУ: НЕОБХІДНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2016-4(78)-3-13Ключові слова:
аудит, внутрішній аудит, зовнішній аудит, контроль, медійна компаніяАнотація
Активний розвиток медійного ринку в Україні та його інтеграція у світовий ринковий простір, зумовлюють виникнення певних проблем, що постають перед науковцями та практиками, в частині організації аудиту в компаніях, що насичують цей сектор ринку. Питання дослідження ринку та організації аудиту параметрів діяльності його суб’єктів носить сегментальний характер, оскільки, медійний ринок, облік його фінансових показників та їх аудит розглядаються переважно окремо, таким чином залишають поза увагою причинно- наслідковий зв’язок між тенденціями розвитку галузі та специфікою організації аудиту діяльності її суб’єктів, що, в свою чергу, наведені у різній організаційно-правовій формі. Розглянуто вітчизняний та зарубіжний досвід розвитку медійного ринку в межах використання його суб’єктами інструменту маркетингових комунікацій. За основу дослідження
визначено організаційну форму діяльності медійних компаній, що є підставою для організації й проведення внутрішнього та зовнішнього аудитів. На основі цього, в статті узагальнено перелік викликів для вітчизняного аудиту, якими супроводжується процес глобалізації медійних ринків cвіту. Саме тому, створення системи, що оперативно реагувала б на ці виклики і, таким
чином забезпечувала б ефективну роботу компанії, має велику значущість щодо суб’єктів медійного ринку, враховуючи їх організаційно-правовий статус та вид бізнесу.
Посилання
The Verkhovna Rada of Ukraine (2008), Pro akcionerni tovarystva, available at: http:zakon5.rada.gov.ua/laws/show/514
The Verkhovna Rada of Ukraine (2006), Pro holdyngovi kompanii' v Ukrai'ni, available at: http:zakon5.rada.gov.ua/laws/show/3528-15
The United States Congress (2002), Sarbanes-Oxley Act, available at: http:soxlaw.com/s302.htm
Bardash, S.V. and Mnyh, Je.V. (2011), Kontrol' u systemi innovacijnogo menedzhmentu pidpryjemstva [Control in a system of enterprise innovation management], KNUTE, Kyiv, 452 p.
Bardash, S.V. (2013), "Organizacijno-pravova identyfikacija vnutrishn'ogo kontrolju u pryvatnomu sektori ekonomiky” [The legal identification of internal control in the private sector iky], Visnyk Zhytomyrs'kogo derzhavnogo tehnologichnogo universytetu. Serija: Ekonomichni nauky, No. 4 (66), pp. 3–9.
Dubovyk, T.V. (2014), Internet-marketyngovi komunikacii [Online Marketing Communications], Kyi'vs'kyj nac. torgovel'no-ekonomichnyj un-t, Kyiv, 332 p.
Hab’juk, O. (2012), Konceptual'ni osnovy media-ekonomiky [Conceptual basis of media economics], LNU imeni Ivana Franka, Lviv, 180 p.
Vitrenko, A. (2009), "Procesy globalizacii' svitovogo rynku reklamnyh poslug ta i'h vplyv na rozvytok nacional'nogo rynku reklamy Ukrai'ny" [Globalization of the world market of advertising services and their impact on the national advertising market Ukraine], available at: http://liber.onu.edu.ua/opacunicode/ index.php?ur/Source
Dmitrenko, I.N. (2009), "Informatsionno-reglamentnoe obespechenie vnutrifirmennogo kontrolya kachestva auditors'kikh uslug” [Information and routine maintenance of internal quality control audit services], Auditor Ukrainy, No. 7–8, pp. 62–63.
Maksymenko, I.Ja. (2013), "Vnutrishnyj audyt: pidvyshhennja efektyvnosti roboty ta zabezpechennja prybutkovosti pidpryjemstva” [Internal audit: improve efficiency and ensure profitability], Stalyj rozvytok ekonomiky, No. 1, pp. 294–296.
Novikova, A.A. (2006), Metodika audita deyatel'nosti reklamnyh agentstv [Methods of audit activities of advertising agencies]: dissertation, RGB, Moscow, 184 p.
Hrjapina, I.S. (2010), Upravlinnja vytratamy pidpryjemstva na marketyngovi komunikacii [Cost management on marketing communications]: Author's abstract, KNEU, Kharkiv, 20 p.
Shcherbakova, E.P. (2012), "Problemy reglamentacyy i standartyzacyy funkcyonyrovanyja vnutrennego audyta v holdyngah” [Problems of regulation and standardization of the internal audit functioning in holdings], available at: http: auditfin.com/fin/2013/2/2013_II_07_03.pdf
VRK (2016), The Ukrainian Advertising Coalition official website, available at: http:vrk.org.ua/adv/statistics
State Statistics Service of Ukraine (2016), State Statistics Service of Ukraine official website, available at: http: ukrstat.gov.ua
Statista (2016), Global Statistics Portal official website, available at: http: statista.com
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Сергій Володимирович Бардаш, Вікторія Олександрівна Мисюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.