ОСОБЛИВОСТІ ВІДОБРАЖЕННЯ В ПОДАТКОВОМУ ТА БУХГАЛТЕРСЬКОМУ ОБЛІКУ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Лариса Миколаївна Одінцова Кременчуцький державний університет імені Михайла Остроградського, Україна
  • Леся Анатоліївна Ватуля Кременчуцький державний університет імені Михайла Остроградського, Україна
  • Катерина Анатоліївна Худик Кременчуцький державний університет імені Михайла Остроградського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2009-4(50)-28-31

Анотація

Розглянуто види реклами, податки, що сплачують за рекламну діяльність та відображення її в бухгалтерському та податковому обліку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-01-17

Як цитувати

Одінцова, Л. М., Ватуля, Л. А., & Худик, К. А. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ВІДОБРАЖЕННЯ В ПОДАТКОВОМУ ТА БУХГАЛТЕРСЬКОМУ ОБЛІКУ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(50), 28–31. https://doi.org/10.26642/jen-2009-4(50)-28-31

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ