ОСОБЛИВОСТІ ВІДОБРАЖЕННЯ В ПОДАТКОВОМУ ТА БУХГАЛТЕРСЬКОМУ ОБЛІКУ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2009-4(50)-28-31Анотація
Розглянуто види реклами, податки, що сплачують за рекламну діяльність та відображення її в бухгалтерському та податковому обліку.##submission.downloads##
Опубліковано
2017-01-17
Як цитувати
Одінцова, Л. М., Ватуля, Л. А., & Худик, К. А. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ВІДОБРАЖЕННЯ В ПОДАТКОВОМУ ТА БУХГАЛТЕРСЬКОМУ ОБЛІКУ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(50), 28–31. https://doi.org/10.26642/jen-2009-4(50)-28-31
Номер
Розділ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Лариса Миколаївна Одінцова, Леся Анатоліївна Ватуля, Катерина Анатоліївна Худик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.