ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В МЕЖАХ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2016-2(76)-12-19Ключові слова:
конкурентоспроможність, маркетинговий аналіз, аналіз фінансових результатів, організація аналізу, програмне забезпечення аналізуАнотація
Однією з внутрішніх конкурентних переваг підприємства є процес формування та використання його фінансових результатів, ефективність яких напряму залежить від управлінського персоналу підприємства. Забезпеченість управлінців достовірною маркетинговою інформацією та використання ними ефективного інструментарію для аналізу конкурентних переваг підприємства є на сьогодні найбільшими проблемними питаннями. Таким чином, виникла потреба дослідження, обґрунтування та вдосконалення організації аналізу фінансових результатів, адаптації його до сучасних умов функціонування суб’єктів господарювання з урахуванням чинників ризику, що можуть вплинути на кінцевий результат обраної стратегії діяльності підприємств. Дослідження спрямовано на вдосконалення організації аналізу фінансових результатів в межах оцінки внутрішніх факторів формування конкурентних переваг при маркетинговому аналізі в умовах використання комп’ютерних технологій. За результатами дослідження згруповано основні етапи організації аналізу фінансових результатів, окреслено послідовність дій на кожному з них, наведено пропозиції щодо розробки плану та програми аналізу фінансових результатів та охарактеризовано можливості програмних продуктів для комп’ютеризації аналізу фінансових результатів діяльності підприємства. Зазначені пропозиції забезпечать економію робочого часу працівників та зниження ступеня невизначеності через отримання необхідної інформації для прийняття рішень щодо управління конкурентоспроможністю підприємства.Посилання
Andrjejeva, G.I. and Andrjejeva, V.A. (2010), Organizacija i metodyka ekonomichnogo analizu, DVNZ “UABS NBU”, Sumy, Ukraine, 294 р.
Boljuh, M.A., Burchevs'kyj, V.Z. and Gorbatok, M.I. (2003), Ekonomichnyj analiz, 2nd ed., in Chumachenko, M.G. (Ed.), KNEU, Kyiv, Ukraine, 556 р.
Brett, M. (2004), Kak chitat' finansovuju otchetnost', Prospekt, Moscow.
Zhytna, I.P., Tacij, I.V. and Zhytnyj, P.Je. (2006), Ekonomichnyj analiz, Vyd-vo SNU im. V.Dalja, Lugans'k, Ukraine, 296 р.
Zaharchenko, V.I. (2010), „Ekonomichnyj analiz procesiv rynkovoi' transformacii' bagatostadijnyh promyslovo-terytorial'nyh system”, Aktual'ni problemy ekonomiky, No. 6, рр. 3–11.
Kovalev, V.V. (2001), Finansovyj analiz: metody i procedury, Finansy i statistika, Moscow, 560 р.
Lazaryshyna, I.D. (2005), Ekonomichnyj analiz v Ukrai'ni: istorija, metodologija, praktyka, NUVGP, Rivne, Ukraine, 369 р.
Mnyh, Je.V. (2003), Ekonomichnyj analiz, Centr navchal'noi' literatury, Kyiv, 412 р.
Moshens'kyj, S.Z. and Olijnyk, O.V. (2007), Ekonomichnyj analiz, 2nd ed., in Butynec', F.F. (Ed.), PP “Ruta”, Zhytomyr, Ukraine, 704p.
Nidlz, B., Anderson, H. and Koldujell, D. (1994), Principy buhgalterskogo uchjota, Finansy i statistika, Moscow, 496 р.
Olijnyk, O.V. (2008), Rozvytok ekonomichnogo analizu v umovah instytucijnyh zmin, ZhDTU, Zhytomyr, Ukraine, 653 р.
Pavlenko, A.F. and Chumachenko, M.G. (2001), Transformacija kursu “Ekonomichnyj analiz dijal'nosti pidpryjemstv”, KNEU, Kyiv, Ukraine, 88 р.
Rishar, Zh. (1997), Audyt i analiz gospodars'ku dijal'nist' pidpryjemstva, in Bjelyh, L.P. (Ed.), JuNYTY, Moscow.
Savickaja, G.V. (2006), Teorija analiza hozjajstvennoj dejatel'nosti, INFRA–I, Moscow, 281 р.
Stoun, D. and Hitching, K. (2007), Buhgalters'kyj oblik ta finansovyj analiz, Syryn, Moscow, 302 р.
Tomas, R. (1999), Kil'kisni metody analizu gospodars'ku dijal'nist', Rich navit' i servis, Moscow, 432 р.
Harman, G. (1972), Sovremennyj faktornyj analiz, Statistika, Moscow, 489 р.
Oficijnyj sajt Derzhavnoi' sluzhby statystyky Ukrai'ny, available at: www.ukrstat.gov.ua
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ірина Валеріївна Замула, Таїсія Сергіїнва Примак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.