ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В МЕЖАХ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ

Автор(и)

  • Ірина Валеріївна Замула Житомирський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-6075-095X
  • Таїсія Сергіївна Примак Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2016-2(76)-12-19

Ключові слова:

конкурентоспроможність, маркетинговий аналіз, аналіз фінансових результатів, організація аналізу, програмне забезпечення аналізу

Анотація

Однією з внутрішніх конкурентних переваг підприємства є процес формування та використання його фінансових результатів, ефективність яких напряму залежить від управлінського персоналу підприємства. Забезпеченість управлінців достовірною маркетинговою інформацією та використання ними ефективного інструментарію для аналізу конкурентних переваг підприємства є на сьогодні найбільшими проблемними питаннями. Таким чином, виникла потреба дослідження, обґрунтування та вдосконалення організації аналізу фінансових результатів, адаптації його до сучасних умов функціонування суб’єктів господарювання з урахуванням чинників ризику, що можуть вплинути на кінцевий результат обраної стратегії діяльності підприємств. Дослідження спрямовано на вдосконалення організації аналізу фінансових результатів в межах оцінки внутрішніх факторів формування конкурентних переваг при маркетинговому аналізі в умовах використання комп’ютерних технологій. За результатами дослідження згруповано основні етапи організації аналізу фінансових результатів, окреслено послідовність дій на кожному з них, наведено пропозиції щодо розробки плану та програми аналізу фінансових результатів та охарактеризовано можливості програмних продуктів для комп’ютеризації аналізу фінансових результатів діяльності підприємства. Зазначені пропозиції забезпечать економію робочого часу працівників та зниження ступеня невизначеності через отримання необхідної інформації для прийняття рішень щодо управління конкурентоспроможністю підприємства.

Біографії авторів

Ірина Валеріївна Замула, Житомирський державний технологічний університет

I.V. Zamula

Таїсія Сергіївна Примак, Житомирський державний технологічний університет

T.S. Prumak

Посилання

Andrjejeva, G.I. and Andrjejeva, V.A. (2010), Organizacija i metodyka ekonomichnogo analizu, DVNZ “UABS NBU”, Sumy, Ukraine, 294 р.

Boljuh, M.A., Burchevs'kyj, V.Z. and Gorbatok, M.I. (2003), Ekonomichnyj analiz, 2nd ed., in Chumachenko, M.G. (Ed.), KNEU, Kyiv, Ukraine, 556 р.

Brett, M. (2004), Kak chitat' finansovuju otchetnost', Prospekt, Moscow.

Zhytna, I.P., Tacij, I.V. and Zhytnyj, P.Je. (2006), Ekonomichnyj analiz, Vyd-vo SNU im. V.Dalja, Lugans'k, Ukraine, 296 р.

Zaharchenko, V.I. (2010), „Ekonomichnyj analiz procesiv rynkovoi' transformacii' bagatostadijnyh promyslovo-terytorial'nyh system”, Aktual'ni problemy ekonomiky, No. 6, рр. 3–11.

Kovalev, V.V. (2001), Finansovyj analiz: metody i procedury, Finansy i statistika, Moscow, 560 р.

Lazaryshyna, I.D. (2005), Ekonomichnyj analiz v Ukrai'ni: istorija, metodologija, praktyka, NUVGP, Rivne, Ukraine, 369 р.

Mnyh, Je.V. (2003), Ekonomichnyj analiz, Centr navchal'noi' literatury, Kyiv, 412 р.

Moshens'kyj, S.Z. and Olijnyk, O.V. (2007), Ekonomichnyj analiz, 2nd ed., in Butynec', F.F. (Ed.), PP “Ruta”, Zhytomyr, Ukraine, 704p.

Nidlz, B., Anderson, H. and Koldujell, D. (1994), Principy buhgalterskogo uchjota, Finansy i statistika, Moscow, 496 р.

Olijnyk, O.V. (2008), Rozvytok ekonomichnogo analizu v umovah instytucijnyh zmin, ZhDTU, Zhytomyr, Ukraine, 653 р.

Pavlenko, A.F. and Chumachenko, M.G. (2001), Transformacija kursu “Ekonomichnyj analiz dijal'nosti pidpryjemstv”, KNEU, Kyiv, Ukraine, 88 р.

Rishar, Zh. (1997), Audyt i analiz gospodars'ku dijal'nist' pidpryjemstva, in Bjelyh, L.P. (Ed.), JuNYTY, Moscow.

Savickaja, G.V. (2006), Teorija analiza hozjajstvennoj dejatel'nosti, INFRA–I, Moscow, 281 р.

Stoun, D. and Hitching, K. (2007), Buhgalters'kyj oblik ta finansovyj analiz, Syryn, Moscow, 302 р.

Tomas, R. (1999), Kil'kisni metody analizu gospodars'ku dijal'nist', Rich navit' i servis, Moscow, 432 р.

Harman, G. (1972), Sovremennyj faktornyj analiz, Statistika, Moscow, 489 р.

Oficijnyj sajt Derzhavnoi' sluzhby statystyky Ukrai'ny, available at: www.ukrstat.gov.ua

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-29

Як цитувати

Замула, І. В., & Примак, Т. С. (2016). ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В МЕЖАХ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(76), 12–19. https://doi.org/10.26642/jen-2016-2(76)-12-19

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ