ЗМІСТОВНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА”: СУПЕРЕЧНОСТІ ПОГЛЯДІВ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-1(51)-236-241Анотація
Представлено критичний огляд існуючих у фаховій літературі підходів до визначення терміну “стратегія”, що дає можливість уточнити і поглибити його сутність і обґрунтувати сучасну модель стратегічного управління підприємством.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-25
Як цитувати
Трухан, О. Л. (2016). ЗМІСТОВНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА”: СУПЕРЕЧНОСТІ ПОГЛЯДІВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(51), 236–241. https://doi.org/10.26642/jen-2010-1(51)-236-241
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олександр Леонідович Трухан
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.