ЗМІСТОВНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА”: СУПЕРЕЧНОСТІ ПОГЛЯДІВ

Автор(и)

  • Олександр Леонідович Трухан Житомирський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-9250-2523

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2010-1(51)-236-241

Анотація

Представлено критичний огляд існуючих у фаховій літературі підходів до визначення терміну “стратегія”, що дає можливість уточнити і поглибити його сутність і обґрунтувати сучасну модель стратегічного управління підприємством.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-25

Як цитувати

Трухан, О. Л. (2016). ЗМІСТОВНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА”: СУПЕРЕЧНОСТІ ПОГЛЯДІВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(51), 236–241. https://doi.org/10.26642/jen-2010-1(51)-236-241