ЦІЛЬОВИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ: СУТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-1(51)-205-211Анотація
Розглянуто поняття цільового та програмно-цільового підходів до управління, досліджені особливості його використання на підприємствах харчової промисловості.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-25
Як цитувати
Пащенко, О. П. (2016). ЦІЛЬОВИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ: СУТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(51), 205–211. https://doi.org/10.26642/jen-2010-1(51)-205-211
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ольга Петрівна Пащенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.