БЕНЧМАРКІНГ ЯК ПОТЕНЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ АГРОБІЗНЕСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2010-2(52)-292-294

Анотація

Проведено дослідження особливостей застосування методу бенчмаркінгу малими сільськогосподарськими підприємствами. Згруповано види бенчмаркінгу та окреслено основні етапи
використання методу бенчмаркінгу малими підприємствами АПК.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-20

Як цитувати

Ткачук, Г. Ю. (2016). БЕНЧМАРКІНГ ЯК ПОТЕНЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ АГРОБІЗНЕСУ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(52), 292–294. https://doi.org/10.26642/jen-2010-2(52)-292-294