БЕНЧМАРКІНГ ЯК ПОТЕНЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ АГРОБІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-2(52)-292-294Анотація
Проведено дослідження особливостей застосування методу бенчмаркінгу малими сільськогосподарськими підприємствами. Згруповано види бенчмаркінгу та окреслено основні етапивикористання методу бенчмаркінгу малими підприємствами АПК.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-20
Як цитувати
Ткачук, Г. Ю. (2016). БЕНЧМАРКІНГ ЯК ПОТЕНЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ АГРОБІЗНЕСУ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(52), 292–294. https://doi.org/10.26642/jen-2010-2(52)-292-294
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ганна Юріївна Ткачук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.