КОМПЛІМЕНТАРНІ ЕФЕКТИ ОБ’ЄДНАННЯ КОРПОРАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-2(52)-262-265Анотація
Розглянуто джерела виникнення компліментарного ефекту злиттята фактори, що його формують.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-20
Як цитувати
Марченко, В. М. (2016). КОМПЛІМЕНТАРНІ ЕФЕКТИ ОБ’ЄДНАННЯ КОРПОРАЦІЙ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(52), 262–265. https://doi.org/10.26642/jen-2010-2(52)-262-265
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Валентина Миколаївна Марченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.