ИДЕНТИФИКАЦИЯ СТРАТЕГИЧЕСКОГО ПОЛОЖЕНИЯ И ОЦЕНКА ВОЗМОЖНОСТЕЙ РАЗВИТИЯ ЖИВОТНОВОДЧЕСКИХ ПРЕДПРИЯТИЙ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-2(52)-248-250Анотація
Дано визначення економічної категорії “розвиток”, проаналізовано економічний стан тваринницьких підприємств, на підставі методу SPACE встановлено стратегічна позиція підприємства щодо розвитку тваринництва.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-20
Як цитувати
Дятел, В. Н., & Степанчук, И. В. (2016). ИДЕНТИФИКАЦИЯ СТРАТЕГИЧЕСКОГО ПОЛОЖЕНИЯ И ОЦЕНКА ВОЗМОЖНОСТЕЙ РАЗВИТИЯ ЖИВОТНОВОДЧЕСКИХ ПРЕДПРИЯТИЙ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(52), 248–250. https://doi.org/10.26642/jen-2010-2(52)-248-250
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Виталий Николаевич Дятел, Ирина Викторовна Степанчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.