РОЗВИТОК КООПЕРАТИВНИХ ВЕРТИКАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ ЯК ЧИННИК ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ

Автор(и)

  • Ірина Миколаївна Величко ЗНДЦ “Степагропромпродуктивність”, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2010-2(52)-229-232

Анотація

Викладено важливу особливість кооперативного господарювання – його соціальну спрямованість, зв'язок із запровадженням у суспільстві гуманістичних цінностей: демократії, свободи, справедливості,
рівності, взаємовиручки, турботи про розвиток сільських громад.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-20

Як цитувати

Величко, І. М. (2016). РОЗВИТОК КООПЕРАТИВНИХ ВЕРТИКАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ ЯК ЧИННИК ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(52), 229–232. https://doi.org/10.26642/jen-2010-2(52)-229-232