РОЗВИТОК КООПЕРАТИВНИХ ВЕРТИКАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ ЯК ЧИННИК ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-2(52)-229-232Анотація
Викладено важливу особливість кооперативного господарювання – його соціальну спрямованість, зв'язок із запровадженням у суспільстві гуманістичних цінностей: демократії, свободи, справедливості,рівності, взаємовиручки, турботи про розвиток сільських громад.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-20
Як цитувати
Величко, І. М. (2016). РОЗВИТОК КООПЕРАТИВНИХ ВЕРТИКАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМ ЯК ЧИННИК ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(52), 229–232. https://doi.org/10.26642/jen-2010-2(52)-229-232
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ірина Миколаївна Величко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.