МОНІТОРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ АПК

Автор(и)

  • Юлія Юзефівна Мороз Житомирський національний агроекологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.1-270-274

Анотація

Встановлено роль моніторингу в процесі формування інформаційних ресурсів інноваційного характеру, що лежать в основі стратегічного аналізу. Розглянуто методи стратегічного аналізу та здійснено їх адаптацію до вітчизняних умов господарювання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-19

Як цитувати

Мороз, Ю. Ю. (2016). МОНІТОРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ АПК. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.1), 270–274. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.1-270-274