МОНІТОРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ АПК
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.1-270-274Анотація
Встановлено роль моніторингу в процесі формування інформаційних ресурсів інноваційного характеру, що лежать в основі стратегічного аналізу. Розглянуто методи стратегічного аналізу та здійснено їх адаптацію до вітчизняних умов господарювання.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-19
Як цитувати
Мороз, Ю. Ю. (2016). МОНІТОРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ АПК. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.1), 270–274. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.1-270-274
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Юлія Юзефівна Мороз
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.