КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.1-239-241Анотація
Дослідження присвячено узагальненню основних підходів до трактування категорії “конкурентоспроможність підприємства” та обґрунтуванню критеріїв її оцінки.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-19
Як цитувати
Гросул, В. А. (2016). КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.1), 239–241. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.1-239-241
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вікторія Анатоліївна Гросул
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.