КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ

Автор(и)

  • Вікторія Анатоліївна Гросул Харківський державний університет харчування та торгівлі, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.1-239-241

Анотація

Дослідження присвячено узагальненню основних підходів до трактування категорії “конкурентоспроможність підприємства” та обґрунтуванню критеріїв її оцінки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-19

Як цитувати

Гросул, В. А. (2016). КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.1), 239–241. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.1-239-241