КАДРОВИЙ МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.1-229-230Анотація
Розглянуто цілі, завдання кадрового маркетингу в системі управління персоналом промислових підприємств, визначена роль маркетингових досліджень для забезпечення підприємств кадрами в умовах мінливого середовища.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-19
Як цитувати
Бородкіна, Н. О., & Крушельницька, О. В. (2016). КАДРОВИЙ МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.1), 229–230. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.1-229-230
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Н. О. Бородкіна, О. В. Крушельницька
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.