КАДРОВИЙ МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

Автор(и)

  • Н. О. Бородкіна Житомирський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0003-2080-7111
  • О. В. Крушельницька Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.1-229-230

Анотація

Розглянуто цілі, завдання кадрового маркетингу в системі управління персоналом промислових підприємств, визначена роль маркетингових досліджень для забезпечення підприємств кадрами в умовах мінливого середовища.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-19

Як цитувати

Бородкіна, Н. О., & Крушельницька, О. В. (2016). КАДРОВИЙ МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.1), 229–230. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.1-229-230