МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ РЕГІОНАЛЬНОГО СПОЖИВЧОГО РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.1-226-228Анотація
Визначено основні складові споживчого ринку, основні аспекти які необхідно враховувати при здійсненні комплексної діагностики процесів розвитку регіонального споживчого ринку. Та проаналізовано основні методи діагностики споживчого ринку.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-19
Як цитувати
Білокінь, Т. Г. (2016). МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ РЕГІОНАЛЬНОГО СПОЖИВЧОГО РИНКУ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.1), 226–228. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.1-226-228
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Тарас Григорович Білокінь
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.