ЗНАЧЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ РИНКОВОГО ГОСПОДАРЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.1-169-170Анотація
Розглянуто стереотипи значення собівартості продукції вдіяльності виробничих підприємств.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-18
Як цитувати
Саух, І. В. (2016). ЗНАЧЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ РИНКОВОГО ГОСПОДАРЮВАННЯ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.1), 169–170. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.1-169-170
Номер
Розділ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ірина Василівна Саух
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.