СУТНІСТЬ ПОНЯТЬ “ТУРИЗМ” ТА “ТУРИСТ” В ЕКОНОМІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.1-23-26Анотація
Досліджено сутність понять “туризм” та “турист” у науковій та довідковій літературі для однозначного тлумачення зазначених термінів.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-18
Як цитувати
Богданова, Ж. А. (2016). СУТНІСТЬ ПОНЯТЬ “ТУРИЗМ” ТА “ТУРИСТ” В ЕКОНОМІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.1), 23–26. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.1-23-26
Номер
Розділ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ж. А. Богданова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.