АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

Автор(и)

  • Оксана Олександрівна Нестеренко Харківський державний університет харчування та торгівлі, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.2-172-178

Анотація

Обґрунтовано необхідність використання ABC/XYZ – аналізу для ефективного управління асортиментом торговельного підприємства. Проведено ABC-аналіз асортименту підприємства за двома параметрами (товарообігом та прибутком), XYZ-аналіз стабільності продажу та інтегрований ABC/XYZ – аналіз.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-21

Як цитувати

Нестеренко, О. О. (2016). АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.2), 172–178. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.2-172-178

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ