АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.2-172-178Анотація
Обґрунтовано необхідність використання ABC/XYZ – аналізу для ефективного управління асортиментом торговельного підприємства. Проведено ABC-аналіз асортименту підприємства за двома параметрами (товарообігом та прибутком), XYZ-аналіз стабільності продажу та інтегрований ABC/XYZ – аналіз.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-04-21
Як цитувати
Нестеренко, О. О. (2016). АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.2), 172–178. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.2-172-178
Номер
Розділ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Оксана Олександрівна Нестеренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.