СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПОВЕДІНКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ

Автор(и)

  • Ірина Михайлівна Вагнер Університет банківської справи НБУ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.2-49-52

Анотація

Висвітлено суть та зміст поняття “невизначеність”. Проведено класифікацію невизначеності на підприємстві та виділено чотири її рівні. Зазначено, що кожен рівень невизначеності при виявленні та оцінці можливих варіантів стратегії потребує застосування конкретних аналітичних інструментів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-21

Як цитувати

Вагнер, І. М. (2016). СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПОВЕДІНКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.2), 49–52. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.2-49-52

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ