СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПОВЕДІНКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.2-49-52Анотація
Висвітлено суть та зміст поняття “невизначеність”. Проведено класифікацію невизначеності на підприємстві та виділено чотири її рівні. Зазначено, що кожен рівень невизначеності при виявленні та оцінці можливих варіантів стратегії потребує застосування конкретних аналітичних інструментів.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-04-21
Як цитувати
Вагнер, І. М. (2016). СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПОВЕДІНКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.2), 49–52. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.2-49-52
Номер
Розділ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ірина Михайлівна Вагнер
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.