ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.3-94-98Анотація
Розглянуто наукові підходи та сформовано авторську концепцію щодо економічного механізму розробки стратегії управління конкурентоспроможністю підприємства. Обґрунтовано доцільність структурування системи управління конкурентоспроможністю начотири рівні: підприємства, групи підприємств, регіональний, державний. Визначено особливості управління конкурентоспроможністю на кожному з даних рівнів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-04-20
Як цитувати
Самойлик, Ю. В. (2016). ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.3), 94–98. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.3-94-98
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Юлія Василівна Самойлик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.