ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Юлія Василівна Самойлик Полтавська державна аграрна академія, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53)%20Ч.3-94-98

Анотація

Розглянуто наукові підходи та сформовано авторську концепцію щодо економічного механізму розробки стратегії управління конкурентоспроможністю підприємства. Обґрунтовано доцільність структурування системи управління конкурентоспроможністю на
чотири рівні: підприємства, групи підприємств, регіональний, державний. Визначено особливості управління конкурентоспроможністю на кожному з даних рівнів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-20

Як цитувати

Самойлик, Ю. В. (2016). ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(53) Ч.3), 94–98. https://doi.org/10.26642/jen-2010-3(53) Ч.3-94-98