РЕФЛЕКСИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • О. В. Мосієнко Житомирський національний агроекологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2010-4(54)-255-258

Анотація

Розглянуті основні положення нового перспективного напрямку модернізації і розвитку маркетингових технологій – рефлексивного маркетингу, як базового елемента критичного аналізу не лише ринкового середовища, а й власних дій фахівця з маркетингу. Виявлено суть рефлексивного маркетингу, яка полягає у потребі формування професійного мультикомпонентного мислення спеціаліста з маркетингу, яке поєднує в собі елементи аналізу та інтуїції.

Посилання

Авілов А.В. Новий погляд на діяльність керівника //Міжнародний журнал “Проблеми теорії і практики управління”.– 1998.– N3. – С. 75-80.

Бураканова Г.М.Технології діагностування оцінки професіоналізму діяльності менеджера Монографія. – М.: Супутник. –2001. – 130 с.

Васютин Р.Н. Развитие рефлексивно– профессиональных способностей менеджера в сфере маркетинга // Процессы рефлексии и управления. Тезы V Международного симпозиума 11–13 отября 2005г. – Москва / Под ред. В.Е. Лепского – М.: Институт философии РАН. – 2005. – 282 с. – электронное издание:www.reflexion.ru

Юрген Вебер Забезпечення раціональності шляхом планування, орієнтованого на збільшення вартості підприємства // Міжнародний журнал “Проблеми теорії і практики управління”.– 2008.– № 3.– С. 98-101

Дрю Ж.М. Ламаючи стереотипи. – СПб.: Пітер. – 2002. – 272 с.

Друкер П.Ф. Завдання менеджменту в XXI столітті.– М.: ВЦ РАН. – 2001.– 170 с.

Єрєшко Ф.І. Моделювання стратегій рефлексій в керованих системах. – М.: ВЦ РАН. – 2001. – 147 с.

Жданов А.А. Метод автономного адаптивного управління // Вісті Академії наук. Теорія і системи управління. – 1999.– № 5.– С. 127–134

Зеєр Є.Ф. Психологія професій. – М.: Ділова книга. – 2003. – 336 с.

Лепський В.Є. Становлення стратегічних суб'єктів: постановка проблеми рефлексії // Процеси рефлексій і управління. – 2002. – № 1. – С. 5-23. – електронне видання: www.reflexion.ru

Лефевр В.А. Рефлексія. – М.: “Когито–центр. – 2003. – 496 с.

Марков В.Н. Личностно-профессиональный потенциал управленца и его оценка // Рос. акад. гос. службы при Президенте Рос. Федерации. – М.: Изд-во РАГС. – 2001. – С. 264-266.

Р. Марра Управління персоналом в умовах соціальної ринкової экономики Кол. моног./ Г. Шмідт. – М.: МГУ. – 1997р. – 385 с.

Сорос Дж. Алхімія фінансів. – М.: Інфра М.– 1996. – 416 с.

Ходаківський Є.І. Праксеологічні підходи у менеджменті. - кол. моног. Кучерук І.В. – Житомир: ЖДТУ. – 2001р. – 187 с.

Ходаківський Є.І. Психологія управління Навч. посіб. Богоявленська Ю.В., Грабар Т.П. – К: Центр учбової літератури. – 2008. – 608 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-19

Як цитувати

Мосієнко, О. В. (2016). РЕФЛЕКСИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(54), 255–258. https://doi.org/10.26642/jen-2010-4(54)-255-258