РЕФЛЕКСИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-4(54)-255-258Анотація
Розглянуті основні положення нового перспективного напрямку модернізації і розвитку маркетингових технологій – рефлексивного маркетингу, як базового елемента критичного аналізу не лише ринкового середовища, а й власних дій фахівця з маркетингу. Виявлено суть рефлексивного маркетингу, яка полягає у потребі формування професійного мультикомпонентного мислення спеціаліста з маркетингу, яке поєднує в собі елементи аналізу та інтуїції.Посилання
Авілов А.В. Новий погляд на діяльність керівника //Міжнародний журнал “Проблеми теорії і практики управління”.– 1998.– N3. – С. 75-80.
Бураканова Г.М.Технології діагностування оцінки професіоналізму діяльності менеджера Монографія. – М.: Супутник. –2001. – 130 с.
Васютин Р.Н. Развитие рефлексивно– профессиональных способностей менеджера в сфере маркетинга // Процессы рефлексии и управления. Тезы V Международного симпозиума 11–13 отября 2005г. – Москва / Под ред. В.Е. Лепского – М.: Институт философии РАН. – 2005. – 282 с. – электронное издание:www.reflexion.ru
Юрген Вебер Забезпечення раціональності шляхом планування, орієнтованого на збільшення вартості підприємства // Міжнародний журнал “Проблеми теорії і практики управління”.– 2008.– № 3.– С. 98-101
Дрю Ж.М. Ламаючи стереотипи. – СПб.: Пітер. – 2002. – 272 с.
Друкер П.Ф. Завдання менеджменту в XXI столітті.– М.: ВЦ РАН. – 2001.– 170 с.
Єрєшко Ф.І. Моделювання стратегій рефлексій в керованих системах. – М.: ВЦ РАН. – 2001. – 147 с.
Жданов А.А. Метод автономного адаптивного управління // Вісті Академії наук. Теорія і системи управління. – 1999.– № 5.– С. 127–134
Зеєр Є.Ф. Психологія професій. – М.: Ділова книга. – 2003. – 336 с.
Лепський В.Є. Становлення стратегічних суб'єктів: постановка проблеми рефлексії // Процеси рефлексій і управління. – 2002. – № 1. – С. 5-23. – електронне видання: www.reflexion.ru
Лефевр В.А. Рефлексія. – М.: “Когито–центр. – 2003. – 496 с.
Марков В.Н. Личностно-профессиональный потенциал управленца и его оценка // Рос. акад. гос. службы при Президенте Рос. Федерации. – М.: Изд-во РАГС. – 2001. – С. 264-266.
Р. Марра Управління персоналом в умовах соціальної ринкової экономики Кол. моног./ Г. Шмідт. – М.: МГУ. – 1997р. – 385 с.
Сорос Дж. Алхімія фінансів. – М.: Інфра М.– 1996. – 416 с.
Ходаківський Є.І. Праксеологічні підходи у менеджменті. - кол. моног. Кучерук І.В. – Житомир: ЖДТУ. – 2001р. – 187 с.
Ходаківський Є.І. Психологія управління Навч. посіб. Богоявленська Ю.В., Грабар Т.П. – К: Центр учбової літератури. – 2008. – 608 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 О. В. Мосієнко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.