ФОРМУВАННЯ ДІЄВОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

Автор(и)

  • Тетяна Іванівна Балановська Національний університет біоресурсів і природокористування, Україна
  • Олексій Вікторович Степаненко Національний університет біоресурсів і природокористування, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2010-4(54)-213-214

Анотація

Виявлено потребу у формуванні дієвої структури управління маркетингом в сільськогосподарських підприємствах, запропоновано схему взаємодії управління маркетингом із зовнішнім і внутрішнім
середовищем функціонування підприємства та структуру управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-19

Як цитувати

Балановська, Т. І., & Степаненко, О. В. (2016). ФОРМУВАННЯ ДІЄВОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(54), 213–214. https://doi.org/10.26642/jen-2010-4(54)-213-214