ФОРМУВАННЯ ДІЄВОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-4(54)-213-214Анотація
Виявлено потребу у формуванні дієвої структури управління маркетингом в сільськогосподарських підприємствах, запропоновано схему взаємодії управління маркетингом із зовнішнім і внутрішнімсередовищем функціонування підприємства та структуру управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-04-19
Як цитувати
Балановська, Т. І., & Степаненко, О. В. (2016). ФОРМУВАННЯ ДІЄВОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(54), 213–214. https://doi.org/10.26642/jen-2010-4(54)-213-214
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Тетяна Іванівна Балановська, Олексій Вікторович Степаненко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.