МОДУЛЬНА СТРУКТУРА ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ ДЛЯ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2010-4(54)-207-212Анотація
Дослідження модульної структури для спеціалізованих програмних продуктів, які забезпечують комп’ютеризацію економічного аналізу маркетингової діяльності.##submission.downloads##
Опубліковано
2016-04-19
Як цитувати
Юрківська, Л. Й. (2016). МОДУЛЬНА СТРУКТУРА ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ ДЛЯ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(54), 207–212. https://doi.org/10.26642/jen-2010-4(54)-207-212
Номер
Розділ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Людмила Йосипівна Юрківська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.