МОДУЛЬНА СТРУКТУРА ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ ДЛЯ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Людмила Йосипівна Юрківська Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2010-4(54)-207-212

Анотація

Дослідження модульної структури для спеціалізованих програмних продуктів, які забезпечують комп’ютеризацію економічного аналізу маркетингової діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-19

Як цитувати

Юрківська, Л. Й. (2016). МОДУЛЬНА СТРУКТУРА ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ ДЛЯ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(54), 207–212. https://doi.org/10.26642/jen-2010-4(54)-207-212

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ