МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА БАНКІВСЬКІ ПОСЛУГИ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-1(55)-318-319Анотація
Визначено місце ціни в механізмі управління банківською діяльністю серед інструментів реалізації банківських послуг, закономірності формування ціни і попиту на новий банківський продукт.Досліджено методи формування ціни на банківські послуги. Визначено зв'язок між ціною депозитів і витратами банку на обслуговування даних депозитів і на цій основі запропоновано методику розрахунку ціни послуг за депозитами.
Посилання
Колесников. Ціноутворення – К.: Центр учбової літератури, 2007 – с. 49-55. 2. Маховикова Г.А., Желтякова И.А., Пузыня Н.Ю. Цены и ценообразование – СПБ: Питер, 2008 – с. 23-27. 3. Международные экономические отношения / Под ред. Проф. В.Ч. Рыбалкина. М.:ЮНИТН-ДАНА-2000 – с. 155-159.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. Л. Білий, О. Г. Череп
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.