МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА БАНКІВСЬКІ ПОСЛУГИ

Автор(и)

  • О. Л. Білий Запорізький національний університет, Україна
  • О. Г. Череп Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-1(55)-318-319

Анотація

Визначено місце ціни в механізмі управління банківською діяльністю серед інструментів реалізації банківських послуг, закономірності формування ціни і попиту на новий банківський продукт.
Досліджено методи формування ціни на банківські послуги. Визначено зв'язок між ціною депозитів і витратами банку на обслуговування даних депозитів і на цій основі запропоновано методику розрахунку ціни послуг за депозитами.

Посилання

Колесников. Ціноутворення – К.: Центр учбової літератури, 2007 – с. 49-55. 2. Маховикова Г.А., Желтякова И.А., Пузыня Н.Ю. Цены и ценообразование – СПБ: Питер, 2008 – с. 23-27. 3. Международные экономические отношения / Под ред. Проф. В.Ч. Рыбалкина. М.:ЮНИТН-ДАНА-2000 – с. 155-159.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-04-08

Як цитувати

Білий, О. Л., & Череп, О. Г. (2011). МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА БАНКІВСЬКІ ПОСЛУГИ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(55), 318–319. https://doi.org/10.26642/jen-2011-1(55)-318-319

Номер

Розділ

ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ