СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ ТОВАРНОГО СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Галина Валеріївна Моріна Національна академія статистики, обліку та аудиту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-1(55)-244-245

Анотація

Розкрито сутність та функції товарного стратегічного планування розвитку підприємства.

Посилання

Головко Т.В., Сагова С.В. Стратегічний аналіз: Навч.-метод. Посібник / За ред. М.В.Кужельного. – К.: КНЕУ, 2002. – 198 с. 2. Мескон М. Основы менеджмента / Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф.; пер. с англ. Л.И. Евенко. – М: Изд-во “Дело”, 1997. – 493 с. 3. Стратегії економічного розвитку в умовах глобалізації: Монографія / За ред. д-ра екон. наук, проф. Д.Г. Лук’яненка. – К.: КНЕУ, 2001. – 538 с. 4. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1999. – 384 с. 5. Peter Lorange, Corporate Planning: An Executive Viewpoint (Englewood Cliffs, N.J.: Prentice-Hall, 1980), p. 2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-04-08

Як цитувати

Моріна, Г. В. (2011). СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ ТОВАРНОГО СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(55), 244–245. https://doi.org/10.26642/jen-2011-1(55)-244-245