АДАПТАЦІЯ ПРОДУКТУ ДО НАЦІОНАЛЬНИХ ПОТРЕБ, ЯК ІНСТРУМЕНТ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-1(55)-203-204Анотація
Узагальнено існуючі наукові і практичні підходи в галузі міжнародного маркетингу та обґрунтування можливостей їх застосування українськими фірмами. Стаття висвітлює зростання ролі та значенняміжнародного маркетингу в результаті швидкої iнтернацiоналiзацiї сучасної економіки , що характеризуючись позитивною динамікою. Обґрунтовано застосування прийомів міжнародного маркетингу для формування більш ефективної концепції розвитку ринкової активності.
Посилання
Абрамишвили Г.Г. Проблемы международного маркетинга / Абрамишвили Т.М. – М.: Международные отношения, 1984. – 223 с. 2. Гончаров С.М., Дупляк В.Д. Міжнародний маркетинг. – К., 1998. – 342 с. 3. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств / О.Л. Каніщенко. – К.: Знання, 2007. – 446 с. 4. Льюис Р. Деловые культуры в международном бизнесе. От столкновения к взаимопониманию / Льюис Р. / Пер. с англ. – М.: Дело, 1999. – 440 с. 5. Мазаракі А.А. Міжнародний маркетинг: Підручник. / Мазаракі А.А., Чаюн Т.І., Мельник Т.М. – К.: ДТЕУ, 2000. – 306 с. 6. Пілюшенко В.Л. та ін. Міжнародний маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. в напрямку маркетингу та зовнішньоекон. діяльн. / В.Л. Пілюшенко, С.Ф. Смерічевський, С.В. Борзенков. – Донецьк: ДДУУ, 2004. – 235 с. 7. Примак Т.О. Маркетинг: Навч. посіб. / Примак Т.О. – К.: МАУП, 2004. – 228 с. 8. Савельєв Є. Міжнародний маркетинг / Є.В. Савельєв. Ч. 1. [Електронний ресурс: http://ellib.org.ua/books/marketing/market/index.html. 9. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект А.О. Старостіна – К., М., СПб.: Видавничий дім “Вільямс”, 1998. – 178 с. 10. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. / Циганкова Т.М. – К.: КНЕУ, 2005. – 236 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Василь Степанович Здреник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.