ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56)%20Ч.2-79-81Анотація
Розглянуто підходи до визначення ефективність маркетингової діяльності, розроблені пропозиції щодо вимірювання ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано експертні методи. Розкрито можливості використання підходів на підприємствах машинобудування##submission.downloads##
Опубліковано
2011-03-28
Як цитувати
Нагаєць, І. Ю. (2011). ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(56) Ч.2), 79–81. https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56) Ч.2-79-81
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 І. Ю. Нагаєць
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.