ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • І. Ю. Нагаєць Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56)%20Ч.2-79-81

Анотація

Розглянуто підходи до визначення ефективність маркетингової діяльності, розроблені пропозиції щодо вимірювання ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано експертні методи. Розкрито можливості використання підходів на підприємствах машинобудування

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-28

Як цитувати

Нагаєць, І. Ю. (2011). ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(56) Ч.2), 79–81. https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56) Ч.2-79-81