ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ СТРАХОВИХ ПРОДУКТІВ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56)%20Ч.2-204-205Анотація
Розглянуто цінове стимулювання попиту на страхову послугу. Охарактеризовано види страхових продуктів відповідно до пакетного принципу задоволення страхових потреб страхувальників. Визначено комплексний підхід до реалізації страхових продуктів з огляду на їх особливості##submission.downloads##
Опубліковано
2011-03-28
Як цитувати
Галасюк, О. В. (2011). ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ СТРАХОВИХ ПРОДУКТІВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(56) Ч.2), 204–205. https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56) Ч.2-204-205
Номер
Розділ
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Оксана Володимирівна Галасюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.