ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ СТРАХОВИХ ПРОДУКТІВ

Автор(и)

  • Оксана Володимирівна Галасюк Тернопільський національний економічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56)%20Ч.2-204-205

Анотація

Розглянуто цінове стимулювання попиту на страхову послугу. Охарактеризовано види страхових продуктів відповідно до пакетного принципу задоволення страхових потреб страхувальників. Визначено комплексний підхід до реалізації страхових продуктів з огляду на їх особливості

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-28

Як цитувати

Галасюк, О. В. (2011). ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ СТРАХОВИХ ПРОДУКТІВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(56) Ч.2), 204–205. https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56) Ч.2-204-205

Номер

Розділ

ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ