ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ АКУМУЛЯТОРІВ В УКРАЇНІ ТА КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56)%20Ч.2-190-193Анотація
Розглянуто тенденції розвитку автомобільного ринку та означено основні чинники, які впливають на розвиток акумуляторного ринку. Проаналізовано стан автомобільного парку світу та України. Наведено обсяги виробництва та частки ринку українських виробників акумуляторних батарей. Визначено основні напрямки розвитку підприємства та виділено ключові чинники успіху його торгових марок, зроблено висновок про необхідність побудови комунікаційної політики, яка сприятиме зміцненню ринкових позицій та підвищенню конкурентоспроможності підприємства в цілому##submission.downloads##
Опубліковано
2011-03-28
Як цитувати
Яременко, С. С. (2011). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ АКУМУЛЯТОРІВ В УКРАЇНІ ТА КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(56) Ч.2), 190–193. https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56) Ч.2-190-193
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Світлана Степанівна Яременко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.