МАРКЕТИНГОВІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ПТАХІВНИЦТВА

Автор(и)

  • О. В. Ткаченко Житомирський національний агроекологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56)%20Ч.2-141-142

Анотація

Обґрунтовано роль маркетингу в діяльності підприємств галузі птахівництва. Наведено приклади ефективного застосування маркетингових інструментів на провідних птахівничих підприємствах. Визначено основні напрямів розвитку маркетингової діяльності підприємств галузі птахівництва

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-28

Як цитувати

Ткаченко, О. В. (2011). МАРКЕТИНГОВІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ПТАХІВНИЦТВА. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(56) Ч.2), 141–142. https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56) Ч.2-141-142