ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ АУДИТОРСЬКИМИ ФІРМАМИ: ПРОЦЕДУРНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Валерій Петрович Бондар Національна академія статистики, обліку та аудиту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-1(55)-31-32

Анотація

Розкрито процедурні аспекти залучення клієнтів аудиторськими фірмами. Наведено вимоги щодо обмежень в інформації та форми її представлення. Розглянуто критерії, за якими потенційні замовники послуг здійснюють вибір аудиторської фірми.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-04-07

Як цитувати

Бондар, В. П. (2011). ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ АУДИТОРСЬКИМИ ФІРМАМИ: ПРОЦЕДУРНИЙ АСПЕКТ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(55), 31–32. https://doi.org/10.26642/jen-2011-1(55)-31-32

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ