ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ АУДИТОРСЬКИМИ ФІРМАМИ: ПРОЦЕДУРНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-1(55)-31-32Анотація
Розкрито процедурні аспекти залучення клієнтів аудиторськими фірмами. Наведено вимоги щодо обмежень в інформації та форми її представлення. Розглянуто критерії, за якими потенційні замовники послуг здійснюють вибір аудиторської фірми.##submission.downloads##
Опубліковано
2011-04-07
Як цитувати
Бондар, В. П. (2011). ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ АУДИТОРСЬКИМИ ФІРМАМИ: ПРОЦЕДУРНИЙ АСПЕКТ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (1(55), 31–32. https://doi.org/10.26642/jen-2011-1(55)-31-32
Номер
Розділ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Валерій Петрович Бондар
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.