ОСНОВНІ НАПРЯМКИ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В ПЕРІОД СИСТЕМНИХ ЗРУШЕНЬ В ЕКОНОМІЦІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56)%20Ч.2-115-120Анотація
Розглянуто основні тенденції розвитку малого бізнесу в Україні та за її межами. Обґрунтовано основні напрямки стимулювання та підтримки діяльності малих підприємств в сучасних умовах господарювання##submission.downloads##
Опубліковано
2011-03-28
Як цитувати
Тарабукина, О. Л., & Ярмолюк, М. Ю. (2011). ОСНОВНІ НАПРЯМКИ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В ПЕРІОД СИСТЕМНИХ ЗРУШЕНЬ В ЕКОНОМІЦІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (2(56) Ч.2), 115–120. https://doi.org/10.26642/jen-2011-2(56) Ч.2-115-120
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. Л. Тарабукина, М. Ю. Ярмолюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.