КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-390-392Анотація
Обґрунтовано потребу в комплексному підході до оцінки брендів підприємства для прийняття адекватних управлінських рішеньПосилання
Аякер Д.А. Стратегическое рыночное управление: [Пер.англ.] / Д.А. Аякер; под. ред. Ю.Н. Каптуревского. – Спб.: Питер, 2002. – 544 с. 2. Бухвалов А.В. Реальные опционы в менеджменте: классификация и приложения / А.В. Бухвалов // Российский журнал менеджмента. – 2004. – № 2. – С. 27-56 3. Гейер Г.В. Фінансова вартість брендів і методи її оцінки / Г.В. Гейер // Університетські наукові записки. – 2006. – № 3-4 (19-20). – С. 469-475 4. Дробо К.Секреты сильного бренда: Как добиться коммерческой уникальности: [Пер с англ.] / К. Дробо. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 276 с. 5. Капферер Ж.Н. Бренд навсегда:создание, развитие, поддержка ценности бренда: [пер. с англ.. Виноградовой Е.В.] / Ж.Н. Капфере; под общ. ред В.Н. Домнина. – Москва: Вершина, 2007. – 448 с. 6. Карасев Я. Интегральная оценка бренда / Я. Карасев // Бренд-менеджмент. 2004. – № 4 (17). – С. 24-28 7. Кендюхов О.В. Методичні засади оцінки ефективності брендингу / О.В. Кендюхов, А.М. Шпарьова, Д.С. Файвішенко // Наукові праці ДонНТУ / Серія: Економічні науки. – Випуск 38-3. – С. 126-132. 8. Лимитовський М.А. Финансовые аспекты оценки брендов и бренд оцінщика / М.А. Лимитовский // Менеджмент и бизнес-администрирование. – 2009. – № 1. – С. 156-172 9. Линдеманн Я. Оценка бренда / Я. Линдеманн // Маркетинг дайжест. – 2004. – № 3. 10. Третяк О.А. Бренд-капитал:содержание, денежная оценка и управление / О.А. Третяк // Бренд-менеджмент. – 2001. – № 2. – С. 15-18. 11. Interbrand’s methodology becomes the world’s first ISO certified approach for valuing brands [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.interbrand.com/en/news-room/pressreleases/2010-12-21-d5af221.aspx 12. Keller K.L. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. 3rd edition. Prentice Hall Press. – 2007. 13. Simon C.J. The Measurement and Determinants of Brand Equity: a financial Approach / C.J. Simon, M.W. Sullivan // Marketing Science. – 1993. – № 12. Vol. 4. – P. 28-52
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. М. Трокоз, Людмила Йосипівна Юрківська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.