КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • В. М. Трокоз Житомирський національний агроекологічний університет, Україна
  • Людмила Йосипівна Юрківська

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-390-392

Анотація

Обґрунтовано потребу в комплексному підході до оцінки брендів підприємства для прийняття адекватних управлінських рішень

Посилання

Аякер Д.А. Стратегическое рыночное управление: [Пер.англ.] / Д.А. Аякер; под. ред. Ю.Н. Каптуревского. – Спб.: Питер, 2002. – 544 с. 2. Бухвалов А.В. Реальные опционы в менеджменте: классификация и приложения / А.В. Бухвалов // Российский журнал менеджмента. – 2004. – № 2. – С. 27-56 3. Гейер Г.В. Фінансова вартість брендів і методи її оцінки / Г.В. Гейер // Університетські наукові записки. – 2006. – № 3-4 (19-20). – С. 469-475 4. Дробо К.Секреты сильного бренда: Как добиться коммерческой уникальности: [Пер с англ.] / К. Дробо. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 276 с. 5. Капферер Ж.Н. Бренд навсегда:создание, развитие, поддержка ценности бренда: [пер. с англ.. Виноградовой Е.В.] / Ж.Н. Капфере; под общ. ред В.Н. Домнина. – Москва: Вершина, 2007. – 448 с. 6. Карасев Я. Интегральная оценка бренда / Я. Карасев // Бренд-менеджмент. 2004. – № 4 (17). – С. 24-28 7. Кендюхов О.В. Методичні засади оцінки ефективності брендингу / О.В. Кендюхов, А.М. Шпарьова, Д.С. Файвішенко // Наукові праці ДонНТУ / Серія: Економічні науки. – Випуск 38-3. – С. 126-132. 8. Лимитовський М.А. Финансовые аспекты оценки брендов и бренд оцінщика / М.А. Лимитовский // Менеджмент и бизнес-администрирование. – 2009. – № 1. – С. 156-172 9. Линдеманн Я. Оценка бренда / Я. Линдеманн // Маркетинг дайжест. – 2004. – № 3. 10. Третяк О.А. Бренд-капитал:содержание, денежная оценка и управление / О.А. Третяк // Бренд-менеджмент. – 2001. – № 2. – С. 15-18. 11. Interbrand’s methodology becomes the world’s first ISO certified approach for valuing brands [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.interbrand.com/en/news-room/pressreleases/2010-12-21-d5af221.aspx 12. Keller K.L. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. 3rd edition. Prentice Hall Press. – 2007. 13. Simon C.J. The Measurement and Determinants of Brand Equity: a financial Approach / C.J. Simon, M.W. Sullivan // Marketing Science. – 1993. – № 12. Vol. 4. – P. 28-52

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-21

Як цитувати

Трокоз, В. М., & Юрківська, Л. Й. (2011). КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВА. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(57), 390–392. https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-390-392