МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ОНЛАЙН ПРОДАЖІВ

Автор(и)

  • І. Ю. Нагаєць Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-341-342

Анотація

Розглянуто маркетингові комунікації, які використовуються в мережі Internet, окреслено переваги кожного засобу маркетингової комунікації. Проаналізовано інноваційні комунікаційні методи. Розкрито можливості збереження ринкової ніши за умов трансформації споживчої прихильності та інформаційних потоків

Посилання

Рибакова І. Контент маркетинг – єдина вірна стратегія маркетингу в наші дні // Новий маркетинг – 2010 – № 5 – 35 с. 2. Середа О. Продажі: звільнюючи з полону “забобонів” // Новий маркетинг – 2010 – № 12 – 22 с. 3. Вишневський С. Трейд-маркетинговий бум // Новий маркетинг – 2010 – № 1 – 22 с. 4. Бітон І. П‘ять доріг до креативу // Управління компанією – 2010 – № 12 – 31 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-21

Як цитувати

Нагаєць, І. Ю. (2011). МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ОНЛАЙН ПРОДАЖІВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(57), 341–342. https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-341-342