МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ОНЛАЙН ПРОДАЖІВ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-341-342Анотація
Розглянуто маркетингові комунікації, які використовуються в мережі Internet, окреслено переваги кожного засобу маркетингової комунікації. Проаналізовано інноваційні комунікаційні методи. Розкрито можливості збереження ринкової ніши за умов трансформації споживчої прихильності та інформаційних потоківПосилання
Рибакова І. Контент маркетинг – єдина вірна стратегія маркетингу в наші дні // Новий маркетинг – 2010 – № 5 – 35 с. 2. Середа О. Продажі: звільнюючи з полону “забобонів” // Новий маркетинг – 2010 – № 12 – 22 с. 3. Вишневський С. Трейд-маркетинговий бум // Новий маркетинг – 2010 – № 1 – 22 с. 4. Бітон І. П‘ять доріг до креативу // Управління компанією – 2010 – № 12 – 31 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 І. Ю. Нагаєць
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.