БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-327-329Анотація
Розглянуто сутність бенчмаркінгу, його види та етапи проведення. Проаналізовано іноземний та вітчизняний досвід щодо застосування бенчмаркінгу. Зроблено висновок про використання бенчмаркінгу при управлінні стратегічним розвитком підприємств в УкраїніПосилання
Аакер Д. Стратегическое рыночное управление / Пер. с англ. под. ред. Ю.Н. Каптуревского / Д. Аакер. - СПб: Питер, 2002. – 544 с. 2. Андерсен Б. Бизнеспроцессы. Инструменты совершенствования: Пер. с англ. / Науч. ред. Ю.П. Адлер / Б. Андерсен. – М.: РИА ”Стандарты и качество”, 2003. – 272 с. 3. Багиев Г.Л. Маркетинг–статистика: учеб. пособие / Г.Л. Багиев, Е.Л. Богданова; Санкт-Петербургский гос. ун-т экономики и финансов. – СПб: Изд-во СПбГУЭФ, 1999. – 206 с. 4. Козак Н. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії / Н. Козак // Управление компанией. – 2000. – № 1-2.[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.management.com.ua/ct/ct003. html 5. Вахрушев Е.А. Развитие бизнес-процессов в промышленности в условиях мирового экономического кризиса / Е.А. Вахрушев // Вестник Удмуртского университета. – 2009. – № 1. – с. 28-32. 6. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент / Ф. Котлер. – СПб: Изд-во “Питер Ком”, 1998. – 896 с. 7. Механік О.В. Бенчмаркінг для України: пошук власної стратегії інноваційного розвитку України / О.В. Механік // Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць. – 2008. – № 3 (82). – с. 73-78. 8. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. Навч. посібник / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К: ТОВ ”УВПК ”ЕксОб”, 2004. – с. 560. 9. Пашутин С. Бенчмаркинг на выживание. Роль конкурентного анализа в создании преимуществ на рынке / С. Пашутин // Маркетолог. – 2006. – № 6 (80). – С. 24-28. 10. Щегольська О. Реінжиніринг бізнес- процесів – необхідність в умовах динамічного ринку / О. Щегольська // Управление компанией. – 1999. – № 1-2. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. management.com.ua/bpr/bpr001.html 11. Стельмах М., Сорока Т. Бенчмаркінг як інструмент визначення конкурентоспроможності підприємства / М. Стельмах, Т. Сорока // Вісник ТНЕУ. – 2007. – № 1. – с. 53-51. 12. Сamp Robert C. Benchmarking: The Search for Industry, Best Practices that Lead to Superior Performance / Robert C. Camp. – ASQC Quality Press, 1989. – 299 p
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Олеся Валентинівна Мартинова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.