БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Олеся Валентинівна Мартинова Національний університет біоресурсів і природокористування України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-327-329

Анотація

Розглянуто сутність бенчмаркінгу, його види та етапи проведення. Проаналізовано іноземний та вітчизняний досвід щодо застосування бенчмаркінгу. Зроблено висновок про використання бенчмаркінгу при управлінні стратегічним розвитком підприємств в Україні

Посилання

Аакер Д. Стратегическое рыночное управление / Пер. с англ. под. ред. Ю.Н. Каптуревского / Д. Аакер. - СПб: Питер, 2002. – 544 с. 2. Андерсен Б. Бизнеспроцессы. Инструменты совершенствования: Пер. с англ. / Науч. ред. Ю.П. Адлер / Б. Андерсен. – М.: РИА ”Стандарты и качество”, 2003. – 272 с. 3. Багиев Г.Л. Маркетинг–статистика: учеб. пособие / Г.Л. Багиев, Е.Л. Богданова; Санкт-Петербургский гос. ун-т экономики и финансов. – СПб: Изд-во СПбГУЭФ, 1999. – 206 с. 4. Козак Н. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії / Н. Козак // Управление компанией. – 2000. – № 1-2.[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.management.com.ua/ct/ct003. html 5. Вахрушев Е.А. Развитие бизнес-процессов в промышленности в условиях мирового экономического кризиса / Е.А. Вахрушев // Вестник Удмуртского университета. – 2009. – № 1. – с. 28-32. 6. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент / Ф. Котлер. – СПб: Изд-во “Питер Ком”, 1998. – 896 с. 7. Механік О.В. Бенчмаркінг для України: пошук власної стратегії інноваційного розвитку України / О.В. Механік // Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць. – 2008. – № 3 (82). – с. 73-78. 8. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. Навч. посібник / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К: ТОВ ”УВПК ”ЕксОб”, 2004. – с. 560. 9. Пашутин С. Бенчмаркинг на выживание. Роль конкурентного анализа в создании преимуществ на рынке / С. Пашутин // Маркетолог. – 2006. – № 6 (80). – С. 24-28. 10. Щегольська О. Реінжиніринг бізнес- процесів – необхідність в умовах динамічного ринку / О. Щегольська // Управление компанией. – 1999. – № 1-2. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. management.com.ua/bpr/bpr001.html 11. Стельмах М., Сорока Т. Бенчмаркінг як інструмент визначення конкурентоспроможності підприємства / М. Стельмах, Т. Сорока // Вісник ТНЕУ. – 2007. – № 1. – с. 53-51. 12. Сamp Robert C. Benchmarking: The Search for Industry, Best Practices that Lead to Superior Performance / Robert C. Camp. – ASQC Quality Press, 1989. – 299 p

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-21

Як цитувати

Мартинова, О. В. (2011). БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(57), 327–329. https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-327-329