КОНЦЕПЦИЯ ОРГАНИЗАЦИОННОГО МЕХАНИЗМА УПРАВЛЕНИЯ ПРОЦЕССОМ ПРОДВИЖЕНИЯ ИННОВАЦИОННОЙ ПРОДУКЦИИ НА РЫНОК
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-284-291Анотація
Рассмотрено методологические основы формирования организационного механизма управления процессом продвижения инновационной продукции на рынокПосилання
Амитан В.Н. Инновационное развитие Донецкого региона: состояние и перспективы / Амитан В.Н. Киклевич Ю. Н., Филатов Д.Е. – Донецк: ООО “Юго-Восток, Лтд”, 2002. – 182 с. Амоша О. Інноваційний шлях розвитку України: проблеми та рішення / О. Амоша // Економіст. – 2005. – № 6. – С. 28- 32. 2. Балабанов И.Т. Основы финансового менеджмента : [учеб. пособие] / И.Т. Балабанов. – М., 1997. – С. 103. 3. Бригхем Ю. Финансовый менеджмент: [в 2-х т. / пер. с англ.] / Ю. Бригхем, Л. Гапенски / под ред. В.В. Ковалева. – СПб.: "Экономическая школа", 1998. – Т. 1. – 498 с., Т. 2. – 672 с. 4. Бронникова Т.С.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Татьяна Ивановна Кравченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.