РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ОБ’ЄКТ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-351-353Анотація
Запропоновано теоретично-методологічний підхід до визначення економічної сутності та взаємозв’язку всіх елементів ринку туристичних послуг, що дозволить розширити можливостістатистичного аналізу різних аспектів функціонування підприємств туристичної індустрії та комплексно оцінити стан і розвиток туристичного ринку.
Посилання
Закон України “Про туризм” від 15.09.1995, № 324/95: за станом на 17.11.2010 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua – Назва з титул. екрана. 2. Туризм в Україні: [стат. зб.] / Державний комітет статистики України. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2006. – 184 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Ольга Олександрівна Колесник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.