РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ОБ’ЄКТ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ

Автор(и)

  • Ольга Олександрівна Колесник Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-351-353

Анотація

Запропоновано теоретично-методологічний підхід до визначення економічної сутності та взаємозв’язку всіх елементів ринку туристичних послуг, що дозволить розширити можливості
статистичного аналізу різних аспектів функціонування підприємств туристичної індустрії та комплексно оцінити стан і розвиток туристичного ринку.

Посилання

Закон України “Про туризм” від 15.09.1995, № 324/95: за станом на 17.11.2010 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua – Назва з титул. екрана. 2. Туризм в Україні: [стат. зб.] / Державний комітет статистики України. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2006. – 184 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-18

Як цитувати

Колесник, О. О. (2011). РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ОБ’ЄКТ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(58), 351–353. https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-351-353

Номер

Розділ

ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ