СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ АГРОБІЗНЕСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-309-313

Анотація

Визначено основні проблемні питання та окреслено ряд стратегічних напрямів щодо забезпечення  конкуренто-

спроможності малих підприємств агробізнесу Житомирщини.

Посилання

Державний комітет статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat. gov.ua 2. Портер Е. Майкл. Конкурентная стратегия: методика анализа отраслей и конкурентов / Майкл Е. Портер; пер. с англ. И. Минервин. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 454 с. 3. Царенко О.В. Методологічні аспекти формування конкурентних переваг галузі / О.В. Царенко // Інвестиції: практика та досвід. – 2009. – № 3. – С. 40-44.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-18

Як цитувати

Ткачук, Г. Ю. (2011). СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ АГРОБІЗНЕСУ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(58), 309–313. https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-309-313