ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ БЕЗЗБИТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ

Автор(и)

  • Вікторія Андріївна Распопова Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Україна
  • Вікторія Олегівна Козлюк Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-299-302

Анотація

Розглянуто фактори, що забезпечують стратегію розвитку підприємства, проведено оцінку діючої стратегії беззбитковості на ринку кондитерських виробів, запропоновано шляхи її удосконалення.

Посилання

Аакер Д.А. Бизнес-стратегия: от изучения рыночной среды до выработки беспроигрышных решений / Дэвид А. Аакер; [пер. с англ.]. – М.: Эксмо, 2007. – 464 с. 2. Ігнатьєва І.А. Стратегічний менеджмент: підручник / І.А. Ігнатьєва. – К.: Каравела, 2008. – 480 с. 3. Ковтун О.І. Стратегія підприємства: навч. посібник. 2-ге вид./ О.І. Ковтун. – Львів: “Новий світ – 2000”, 2006. – 388 с. 4. Стратегический менеджмент / Под ред А.Н. Петрова. – СПб: Питер, 2008. – 496 с. 5. Фролова Л.В. Экономика предприятия / Л.В. Фролова, О.С. Кравченко – Донецк: ДонНУЭТ, 2009. – 150 с. 6. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: навч. посібник / З.Є. Шершньова,С.В. Оборська. – К.: КНЕУ, 1999. – 384 с

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-18

Як цитувати

Распопова, В. А., & Козлюк, В. О. (2011). ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ БЕЗЗБИТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(58), 299–302. https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-299-302