ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ БЕЗЗБИТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-299-302Анотація
Розглянуто фактори, що забезпечують стратегію розвитку підприємства, проведено оцінку діючої стратегії беззбитковості на ринку кондитерських виробів, запропоновано шляхи її удосконалення.Посилання
Аакер Д.А. Бизнес-стратегия: от изучения рыночной среды до выработки беспроигрышных решений / Дэвид А. Аакер; [пер. с англ.]. – М.: Эксмо, 2007. – 464 с. 2. Ігнатьєва І.А. Стратегічний менеджмент: підручник / І.А. Ігнатьєва. – К.: Каравела, 2008. – 480 с. 3. Ковтун О.І. Стратегія підприємства: навч. посібник. 2-ге вид./ О.І. Ковтун. – Львів: “Новий світ – 2000”, 2006. – 388 с. 4. Стратегический менеджмент / Под ред А.Н. Петрова. – СПб: Питер, 2008. – 496 с. 5. Фролова Л.В. Экономика предприятия / Л.В. Фролова, О.С. Кравченко – Донецк: ДонНУЭТ, 2009. – 150 с. 6. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: навч. посібник / З.Є. Шершньова,С.В. Оборська. – К.: КНЕУ, 1999. – 384 с
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Вікторія Андріївна Распопова, Вікторія Олегівна Козлюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.