НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ОБ’ЄКТА СИСТЕМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-86-92Анотація
Здійснено аналіз нормативно-правового регулювання рекламної діяльності в Україні в цілому та бухгалтерського обліку витрат на рекламу зокрема з метою виявлення пріоритетних напрямів розвитку даної сфериПосилання
Асоціація зовнішньої реклами України [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.outdoor.org.ua/about.html. 2. Бець М.Т. Проблеми розвитку ринку телевізійної реклами в Україні [Електронний ресурс] / М.Т. Бець, О.А. Тимець, П.З. Козак. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/chem_biol/nvnltu/20_7/117_Tymec_20_7.pdf. 3. Гринько- Гузевська А. Система державного управління рекламною діяльністю в Україні: шляхи розвитку [Електронний ресурс] / А. Гринько-Гузевська. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nzizvru/2010_1/p16.h ml. 4. Грицюта Н.М. Правовий режим реклами як об’єкта професійної етики в країнах СНД і Балтії [Електронний ресурс] / Н.М. Грицюта. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Nzizh/2010_41/Hr ytsyut.pdf 5. ЗУ “Про рекламу” N 270/96-ВР, 03.07.1996 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/cgibin/laws/main.cgi?page=1&nr eg=270%2F96-%E2%F0. 6. Крамаренко О.М. Проблеми державного регулювання рекламної діяльності підприємств та шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / О.М. Крамаренко. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Khp/2009_7/7-58.pdf. 7. Курчин О.Г. Правове регулювання зовнішньої реклами в Україні й окремих зарубіжних країнах [Електронний ресурс] / О.Г. Курчин. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e journals/fp/2010- 4/10kogrzr.pdf. 8. Лисенко О.О. До проблеми правового регулювання “неналежної” реклами в Україні [Електронний ресурс] / О.О. Лисенко. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vkhnuvs/2010_49/ 49/28.pdf. 9. Лютко Н. Нормативно-правове регулювання політичної реклами (український та міжнародний досвід) [Електронний ресурс] / Н. Лютко. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/natural/vlnu/Mv/2008_25/49.pd.f 10. Мамука С.Л. Особливості формування державної регуляторної політики у сфері телебачення і радіомовлення в Україні [Електронний ресурс] / С.Л. Мамука. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e journals/Dutp/2010_1/txts/10msltru.pdf. 11. Медведева Е. Основы рекламоведения / Е. Медведева. – М.: РИП-холдинг, 2003. – 262 с. 12. Международный кодекс рекламной практики [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/laws/main.cgi?nreg=988_010. 13. Овчинникова Н.Н Рекламное дело: [курс лекцій] / Н.Н. Овчинникова. – М.: Эксмо, 2010. – 336 с. 14. Про Міжнародну торгову палату (ICC WBO) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://iccua.org/about_wbo/ 15. Реклама – це мистецтво! [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://justinian.com.ua/article.php?id=649 16. Розвиток ринку реклами [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/29/40/ 17. Український національній комітет міжнародної торгової палати (ICC Ukraine) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://iccua.org/ 18. Mission of the AAAA [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.aaaa.org/about/association/Pages/ mission.aspx 19. The World Federation of Advertisers [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.iabeurope.eu/ partners/wfa.aspx 20. UFI, The Global Association of the Exhibition Industry [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ufi.org/ 21. Welcome to the world of IPRA [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ipra.org/aboutipra.asp 22. WFA [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.wfanet.org/en/home 23. Your Association [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.adassoc.org.uk/Your-Association.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Альона Василівна Лисюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.