НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ОБ’ЄКТА СИСТЕМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ

Автор(и)

  • Альона Василівна Лисюк Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-86-92

Анотація

Здійснено аналіз нормативно-правового регулювання рекламної діяльності в Україні в цілому та бухгалтерського обліку витрат на рекламу зокрема з метою виявлення пріоритетних напрямів розвитку даної сфери

Посилання

Асоціація зовнішньої реклами України [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.outdoor.org.ua/about.html. 2. Бець М.Т. Проблеми розвитку ринку телевізійної реклами в Україні [Електронний ресурс] / М.Т. Бець, О.А. Тимець, П.З. Козак. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/chem_biol/nvnltu/20_7/117_Tymec_20_7.pdf. 3. Гринько- Гузевська А. Система державного управління рекламною діяльністю в Україні: шляхи розвитку [Електронний ресурс] / А. Гринько-Гузевська. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nzizvru/2010_1/p16.h ml. 4. Грицюта Н.М. Правовий режим реклами як об’єкта професійної етики в країнах СНД і Балтії [Електронний ресурс] / Н.М. Грицюта. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Nzizh/2010_41/Hr ytsyut.pdf 5. ЗУ “Про рекламу” N 270/96-ВР, 03.07.1996 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/cgibin/laws/main.cgi?page=1&nr eg=270%2F96-%E2%F0. 6. Крамаренко О.М. Проблеми державного регулювання рекламної діяльності підприємств та шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / О.М. Крамаренко. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Khp/2009_7/7-58.pdf. 7. Курчин О.Г. Правове регулювання зовнішньої реклами в Україні й окремих зарубіжних країнах [Електронний ресурс] / О.Г. Курчин. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e journals/fp/2010- 4/10kogrzr.pdf. 8. Лисенко О.О. До проблеми правового регулювання “неналежної” реклами в Україні [Електронний ресурс] / О.О. Лисенко. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vkhnuvs/2010_49/ 49/28.pdf. 9. Лютко Н. Нормативно-правове регулювання політичної реклами (український та міжнародний досвід) [Електронний ресурс] / Н. Лютко. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/natural/vlnu/Mv/2008_25/49.pd.f 10. Мамука С.Л. Особливості формування державної регуляторної політики у сфері телебачення і радіомовлення в Україні [Електронний ресурс] / С.Л. Мамука. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e journals/Dutp/2010_1/txts/10msltru.pdf. 11. Медведева Е. Основы рекламоведения / Е. Медведева. – М.: РИП-холдинг, 2003. – 262 с. 12. Международный кодекс рекламной практики [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/laws/main.cgi?nreg=988_010. 13. Овчинникова Н.Н Рекламное дело: [курс лекцій] / Н.Н. Овчинникова. – М.: Эксмо, 2010. – 336 с. 14. Про Міжнародну торгову палату (ICC WBO) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://iccua.org/about_wbo/ 15. Реклама – це мистецтво! [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://justinian.com.ua/article.php?id=649 16. Розвиток ринку реклами [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/29/40/ 17. Український національній комітет міжнародної торгової палати (ICC Ukraine) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://iccua.org/ 18. Mission of the AAAA [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.aaaa.org/about/association/Pages/ mission.aspx 19. The World Federation of Advertisers [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.iabeurope.eu/ partners/wfa.aspx 20. UFI, The Global Association of the Exhibition Industry [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ufi.org/ 21. Welcome to the world of IPRA [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ipra.org/aboutipra.asp 22. WFA [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.wfanet.org/en/home 23. Your Association [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.adassoc.org.uk/Your-Association.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-18

Як цитувати

Лисюк, А. В. (2011). НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ОБ’ЄКТА СИСТЕМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (3(57), 86–92. https://doi.org/10.26642/jen-2011-3(57)-86-92

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ