МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Автор(и)

  • О. В. Лепьохін Класичний приватний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-255-256

Анотація

Досліджено мета і поле маркетингових досліджень, що значно впливають на трансформацію моделей комплексного економічного аналізу діяльності підприємств і його цільову орієнтацію. Визначено чинники, що впливають на маркетинговий аналіз та ціноутворення на підприємствах.
Запропоновано методи маркетингового аналізу та ціноутворення на підприємствах.

Посилання

Савицкая Г.В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия: 2-е изд., перераб. и доп. – Мн.: Экоперспектива, 1998. – 498 с. 2. Череп А.В. Основні тенденції розвитку і оцінка стану сільськогосподарських підприємств в Україні // Матер. міжнар. наук.-практ. конференції “Дні науки – 2005”, 15-27 квітня 2005. – Дн-ськ. – 2005. – Т.32 “Сільське господарство” – 2005. – С. 10-12. 3. Баканов М.И., Шеремет А.Д. Теория экономического анализа: Учебник. – 4-е изд., перераб. и доп. – М: Финансы и статистика, 1999 – 415 с. 4. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток та ін.; За ред. акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. Вид. 2-ге, перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 556 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-16

Як цитувати

Лепьохін, О. В. (2011). МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ. «Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, (4(58), 255–256. https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-255-256