МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.26642/jen-2011-4(58)-255-256Анотація
Досліджено мета і поле маркетингових досліджень, що значно впливають на трансформацію моделей комплексного економічного аналізу діяльності підприємств і його цільову орієнтацію. Визначено чинники, що впливають на маркетинговий аналіз та ціноутворення на підприємствах.Запропоновано методи маркетингового аналізу та ціноутворення на підприємствах.
Посилання
Савицкая Г.В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия: 2-е изд., перераб. и доп. – Мн.: Экоперспектива, 1998. – 498 с. 2. Череп А.В. Основні тенденції розвитку і оцінка стану сільськогосподарських підприємств в Україні // Матер. міжнар. наук.-практ. конференції “Дні науки – 2005”, 15-27 квітня 2005. – Дн-ськ. – 2005. – Т.32 “Сільське господарство” – 2005. – С. 10-12. 3. Баканов М.И., Шеремет А.Д. Теория экономического анализа: Учебник. – 4-е изд., перераб. и доп. – М: Финансы и статистика, 1999 – 415 с. 4. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток та ін.; За ред. акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. Вид. 2-ге, перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 556 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Лепьохін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та у відкритому доступі в електронному архіві університету та на сайті журналу.